Повернення

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону “Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

1) У випадку помилки з боку покупця, а саме замовлення невідповідного товару, товару характеристики якого не підходять. Зворотня доставка відбувається, за рахунок покупця.
2) У випадку технічної несправності товару, або помилково відправленого товару який не відповідає замовленню клієта, логістичні витрати оплачує продавець.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення товару можливе за умови збереження цілісності упаковки, товарного виду продукції, та продажу з складу в Україні. Повернення товару на склад постачальника відбувається за рахунок покупця. Товар який був у використанні чи оформлений “під замовлення” поверненню не підлягає за умови можливості використання за призначенням. Повідомити продавця про повернення можна за допомогою повідомлення в telegram або email. Додатковим повідомленням надішліть номер банківської картки для зарахування коштів. Зазначимо, процедура повернення коштів може тривати до 5 робочих днів, що дозволить продавцеві повністю перевірити та протестувати повернутий товар.

Відповідно закону “Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.